söndag 29 juli 2012

Ekooooooo.......!!

Heeeellllooooooo!


Eko eko ekooo...


Ja här händer inte mycket, inget alls.
Jag är sjukskriven och det är en låååång historia. Det har iaf lett till mer träning med Sture och med två privatträningar så går det riktigt bra! Med vaaad?! Undrar ni...
Jo nu ska ni få höra!
Sture har gått allt annat än bra i koppel (förutom på kurser, när det varit en stor plan..)
Men nu serreni så har vi knäckt nöten med lite hjälp och vi jobbar på och med resultat!
Har sakta men säkert börjat att klicka lite igen. Nu jobbar vi på att få in ett stadigt "ligg" då matte slarvat bigtime med det.
Tyvärr (säger jag nu i efterhand) så har jag kört på handrörelser i mina kommando. Något som jag har gillat och gillar. Men ska man uppnå något på exempel tävlingsplanen så måste det bort...
Men jag har någon vecka att traggla innan Sture ska på "semester" i två veckor... Zita löper, så då frå Sture flytta hemifrån i två veckor.
Det suger!
Men tänkte iaf få honom att inte hänga i kopplet tills han ska iväg.

Imorgon så ska jag lägga ett par blodspår åt två andra tjejer och det ska bli så himla kul! Ett nybörjar spår och ett längre med ett par vinklar. Spännande!

Ha det fint hörre ni!Ek

1 kommentar:

  1. Tjena, hur har det gått med spårningen? Har du fått tag i domare osv?

    SvaraRadera