söndag 30 mars 2014

Vad gör jag nu förtiden, varför hör jag aldrig av mig...

....det var alldeles för länges sen jag skrev.
Jag märker på mig själv att jag inte helt funkar när jag inte skriver.
Jag älskade att skriva förr och då var jag ung, singel och modig. Skrev vad jag kände och mycket om känslor. Jag skrev vackert och naket ibland. Jag blottade mig verkligen.
Men.
Jag var som sagt singel och hade bara mig själv att bry mig om.
Nu är jag äldre och har en familj att ta hänsyn till.
Jag har min fantastiska Johan och våran son Axel som om några dagar fyller 1år.
Det finns inget utrymme att skriva som förr, men det finns utrymme att minnas och le åt mina känslomässiga äventyr. Jag kommer att dela med mig av 20åriga Hanna ifrån min gamla blogg och så kan vi tillsammans klia oss i huvudet och önska att vi kunde klappa henne på huvudet och lova att det blir bättre.
Okej?
Men det var då, nu är nu.

Jag har försökt att ändra bilden på Sture, till en mer aktuell...men jag rer inte ut det!
Så om någon vet, välkomna att hjälpa till :)

Nu är klockan mycket och det är jag som ska kliva upp med sonen i morgonbitti eftersom J jobbar, det är ju måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar