tisdag 3 april 2012

1 aprilpromenad

I Söndags var det egentligen möte med Lilla spårgruppen, men det blev inte av då vi bara blev två stycken. Men Miche och jag drog till skog iaf med våra fyrbenta vänner, Sture och Sune.
Finns det något mer rogivande än att se två hundar busa runt? Miche hade med sig sin kamera och fotade massa fina bilder. Jag har fått tillstånd att använda dom och det är jag glad för. Detta vill man dela med sig av.

Jag försökte emellanåt tala vett med Sture och Sune var gärna i närheten...han hadekoll på vad jag hade i fickorna:)



Det är lätt att krocka....



Jag har aldrig påstått att Sture är hetrosexuell....



Det finns något i Stures liv som han hatar och på alla sätt försöker fly ifrån....den där j*vla blåsten....



Grabbarna bus:



Va sa duuuuu?

1 kommentar: