lördag 31 mars 2012

Duvorna dom dog.

Nej snön var inte välkommen. Men hej, det är sista dagen på Marsmånad...så vad kan vi klaga om egentligen? Man brukar kalla det Aprilväder i april för att det snöar, regnar, solen skiner och det går runt, runt och runt mest hela tiden.

Det kändes väl lagom kul att ge sig ut på skjutbanan idag, men jag gjorde det och satan va kul det var!
Jag var duktig och lyssnade inte på läraren, utan tänkte på Johans kloka (?) ord i bakhuvudet. Jag vet att jag hade alldeles för mycket kläder på mig egentligen och det hindrade mig från att göra en bra anläggning. Men jag träffade duvorna på andra smällen oftast. När läraren sa till mig att hålla anläggningen hela tiden så träffade jag varje duva. Mohahhaha!
När vi sköt med kula på älgen så fick jag helt ok-serier med tanke på att det var första gången.
Kul kul kul!

Nu ska jag sova en timme, sedan mat, dusch och fix inför jobbkvällen. Jag räknar med kaos och jag är redo fört.

Härliga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar