måndag 27 februari 2012

Det värmer i lillhjärtat!

Asså detta är en fin dag.
Jag har äntligen klarat teoriprovet som jag tidigare nämnde. Jag håller tummarna för att grabbarna som kör tredje gången gilt nästa vecka. Jag har fått massor av grattis och det värmer. Nu laddar jag för att klara av skyttet också såklart.

När jag sitter här i soffan och slösurfar med min karl brevid mig och två nöjda hundar som fått kvällsmat och kvällspromenad så dyker detta upp på fejjan:

Daniel Näsblod Petersson har taggat dig i ett inlägg:
V.9. Hanna Hoff

Tro inte att jag glömt kora Veckans Babe! Efter en helg som denna och stå ut med Hanna i 18 timmar så kan jag inget annat  en att utse henne som Veckans Babe! under ett allvarligt bartender pokerface döljer sig ett stort léende och gott hjärta. ♥
 
 
 
Detta värmer i hjärtat såklart! Det är en av vår nya personal, Daniel som roat mig hela helgen.
På lördag ska han få den största kramen när jag ser honom!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar