torsdag 23 februari 2012

Framtiden

Jag kan fastna ibland och sitta och titta på Johan i smyg.
Inse hur fantasiskt kär jag är i honom, hur jag ser fram emot en framtid med honom. Hur jag fantiserar om när huset är färdigbyggt, när jag får börja inreda rummen på "riktigt" och hur mysigt det kommer vara med oss och våra hundar.
Jag ser verkligen fram emot en valp i hemmet, även om min Sture fortfarande är som en valp och han just kallas valpen här hemma. Han kommer älska att ha någon att lära rackartyg.

Jag fantiserar en hel del om att ha klarat jägarexamen, körkort och har min första bössa och bil och kan åka ut med Johan och hundarna i skogen.
Men vägen dit är lång och många tusenlappar dit. Vi ska väl iaf ta tag i att jag ska kunna börja övningsköra med Johan snart hoppas jag. Hoppas kunna vara klar till älgjakten iaf.

Men nu: åter till jaktböckerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar