tisdag 28 februari 2012

Sture

Go kväll!
Hur har ni haft det idag?
Jag har pluggat lite, kollat upp lite grejer bland annat körkort och städat. Nu inväntar jag mannen och hoppas på att lite kvällsmat i form av korv med bröd. Något som jag aldrig annars är sugen på?

Vill ni se våra guldklimpar?

Först så har vi Sture som är en dansksvenk gårdshund

Han har varit med mig på reser runt om i Sverige och tar det hela med ro...

Han är med och tittar så att jag gör rätt när jag bygger ihop något...



Undersöker även så att verktygen är hållbara åt mig och funkar..

Perfekta att vara bakis med på syrrans kökssoffa

Gymnastik även viktigt

Sedan kan man ha lite olika sovställningar






Och han är underbart vacker

Och han vill alltid vara med



Zita får ett eget inlägg, detta blev lite väl långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar