tisdag 28 februari 2012

Ett litet tips

Om jag hade vetat det jag vet nu angånde jägarexamen hade jag gjort annorlunda. Iaf här i lilla staden.
Jag hade pluggat själv. Köpt böckerna för 700kr och köpt det här så ofta det krävts, 250kr/månaden är inte farligt. Hade jag hållt på så länge som jag gjort nu, hade summan slutat på 750kr
Sedan hade jag hittat en duktig skytt som lärt mig (jag har ju Johan, så letat hade jag inte behövt)
Uppskrivningen kostar 200kr, skyttet vet jag inte.
Men i slutändan sparar man säkert 2000kr på det här sättet.

Så hade jag gjort om jag hade vetat det jag vet nu. Bara ett enkelt tips till er som är sugna.

Nu är nästa mål att plugga klart företags ekonomi A, därefter B.
Ska även kolla upp körkortsteori på nätet. I oktober måste jag kunna köra själv :)


1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar. Kul med fler kvinnor till jägarkåren. Jag ser ju att du bor i Eksjö...skoj. Jag bor ju andra sidan Vetlanda. Kolla min hemsida där finns mailadress o hör av dig dit. Kanske gäst hos oss i höst??

    SvaraRadera