tisdag 21 februari 2012

Tittar in lite snabbt

Jag försov mig från skolan idag, jag har en sjuk sambo hemma. Influensa och jag hoppas väl att jag slipper den. Har dock lite svårt att låta bli att pussa på honom, så jag får väl skylla mig själv :)

Det har varit lite röriga dagar här känslomässigt för mig. Det blir en lätt chock när man går ner i lön som jag nyss gjort och jag har alltid haft mig själv att bry mig om. Så när det gick plus minus noll på kontot fick jag lite lätt panik och mycket jag hade sett fram emot avbokades.
Men efter ett bankmöte igår och bankbyte så ser jag ljustet i tunneln.
Igår hade jag även teoriprovet i jägarexamen och ja vad ska jag säga. Jag fick 13 fel och max fick man ha 10 fel. Så det blir omprov om en vecka.
Jag blev så fruktans värt besivken på mig själv när jag fick beskedet. Det var några slarvfel och det gjorde mig vansinig, provledarna satt och kallsnacka så jag fick fokus på dom. Så blir väl och ringa och gnälla lite på vår lärare. Dom vill att vi ska höra av oss om vi vill ha någon som läser frågorna, jag är nöjd om jag får ha alldeles tyst omkring mig.

Jag ska dyka i tvättkorgen här hemma så att jag hinner med ett par tvättar innan jobbet kallar.

Och ingen semla får jag :(

1 kommentar:

  1. Hej Hanna!

    Inatt var det hangups här så kommentera gick då rakt inte...får se om det funkar bättre nu...Du, släpp provet, du kan! Sätter det nästa gång, och lycka till med bloggandet, ska bli kul att följa dig!

    SvaraRadera