fredag 9 mars 2012

Ett steg i taget..

Jag har varit duktig nu denna veckan för att jag. Gått en timmes promenad varje dag förutom i går.
I onsdags fick jag hem dessa:


Walkingsko för sköna långpromenader. Easytone-teknik innebär inbyggda
"balansbollar" under sulorna som gör att musklerna automatiskt spänns och
aktiveras för att hålla balansen. Resultatet blir effektivare träning och ökad
kaloriförbränning. Även perfekt till vardags, för att få mer träning.
TPU-heelclip i hälen slutar an runt foten och håller den på plats.


Och jag känner i kroppen att det tar faktiskt. Gott!
Kör promenad nästa vecka också och sedan ska jag försöka komma igång lite mer än så. Även försöka få bort mitt gigantiska sockerberoende...Jag måste ta det i min takt. Drömmen vore att få lite stalltjänst också på morgonen. Mocka lite skit och lukta häst. Vet ni någon som vill ha lite hjälp med det?

Nähä mina vänner nu är det dags att kolla klart på BB och sedan ta en dusch tills min karl kommer hem på lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar