fredag 23 mars 2012

Nattsvamel

Jag slog upp mina grön vid 03.25....pigg! Va fan...
Lite huvudvärk och lätt illamående. Om det nu är så att jag blir dålig av 2 glas vin och en halv cider så undrar jag om det ens är värt att dricka.
Vad hände med dagarna jag drack en flaska rosé och ett gäng tequila utan att bli dålig dagen efter, utan var laddad för en likadan kväll igen direkt när jag slog upp ögonen?

Mitt "lilla" blåmärke på bröstet är borta äntligen, men när jag kom hem så gav Zita mig ett nytt över insidan av hela låret....ungefär 20cm långt och 5mm brett. Så sexigt!
På vänstersidan av kroppen så blev jag i onsdags brännskadad på jobbet, eller ja skollad. Så där har jag fortfarande märken lite här och där....oxå sexigt.

Jag har varit en längre tid besviken på min själv, att jag gott upp en del i vikt. Att jag slarvat så hårt. Ikväll träffade jag en gammal arbetskamrat som påpekade detta, men även sa att det var kvinnligt. Tjena. Det var väl snällt räddat, men jag känner mig som en flodhäst vissa dagar. Men det sporrade mig iaf.
Så nu ska dom där "kvinnliga" kilona bort!

Och jag ska lägga mig igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar