måndag 5 mars 2012

Lyckorus

Finns det något man mår bättre av än sol, människor som ger inspiration och energi och kärlek till familj och vänner?

Jag ringde ett samtal till en vän får jag allt kalla denna men även en läraomästare. Han kan så mycket och har det lilla extra när det kommer till hundar. Sist vi pratades vi så var han inte alls i form pågrund av olika händelser. Så jag har väntat med att ringa tillbaka, men idag tog jag i kragen.
I telefonen så mötes jag av en mycket glad R och va energi han gav mig! Nu vill jag packa in sambo och hundar i bilen direkt och åka till honom för träning och massa prat. För prata, ja det kan denna man.
Jag ska ringa tillbaka efter två igen då han hade det lugnare och bestämma mer antar jag....Sånt här älskar jag!

Såg även att Vetlanda bk ska ha en inoff utställning 12 maj och jag är sugen på att anmäla mig, det är nära och bra. Skulle vara kul att även åka till Hultsfred igen eftersom vi var där förra året och sedan ställa i Borås i år. Ska kolla med min uppfödare om vi kan åka tillsammans. Det känns lagom och sedan eventuellt ställa i Tollarp och avslutningsvis i Växjö. Är inte det en lagom plan för mig som inte skulle ställa något mer? :) Men jag gillart!

Efter lite lunch i solen med min älskling i trädgården och hundarna i gården brevid ger också enormt mycket energi och lycka i själen.

Jag var så trött igår efter dagen med träning och bus, lunch hos svärföräldrarna och skjutsat Johans syster till tåget att jag somnade vid fyra och vaknade vid halv åtta. Sture var precis lika trött han.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar