tisdag 13 mars 2012

Vårstädning

Vädret är fantastiskt, men jag har en innedag.
Jag städar och sorterar garderober. Garderoberna var välbehövligt. Nästa projekt i dom är att sortera alla kartonger och köpa nya pappkartonger på IKEA, men det får vänta ett bra tag.
Men det är helt underbart att kunna gå in i varje garderob, kunna stänga till Johans jakt/fiskegarderob och med nya torktumlaren ta tag i all tvätt jag sparat på.
Är det någon som har erfarenheter av hur mycket en jämte fäller? Ett råd är att inte ta reda på det :) Jag har egentligen en svart matta, men har dom senaste veckorna varit grå. Så nu fick den åka ut och väntas tillsammans med en annan matta att få åka på kemtvätt.
Vinterjackorna väntar på att få gå på sommarsemster, men jag vågar inte ännu ge dom det.

Vårstädning är rätt nice iaf.

Dessutom ska vi till skjutbanan i eftermiddag och övningsskjuta jag och Johan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar