söndag 4 mars 2012

Tack!

Har haft en så underbar dag!
Sture och jag har inte tränat något särskilt alls sedan i höstas och nu var vi taggade. Han märker det så väl att något är på gång. Jag packar ryggsäcken med leksaker, godis och koppel. Jag passar på att visa allting för honom och retas lite....och det funkar!
Jag la två blodspår på kanske 40 meter på varje och Sture fick verkligen till det! Han strulade runt lite i slutet på det sista. Under tiden dom låg till sig så tränade vi lite inkallning i spårlinan, stanna kvar och vårat klickmoment "touch".
Det gick så fint och han var så fokuserad på mig under tiden. Riktigt laddad!
Blir att träna imorgon eller på tisdag igen!

Sture och Zita var glada att se varandra iaf. Zita var tog hand om sin lilla pojk när han kom hem alldeles trött och sket slut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar