onsdag 28 mars 2012

Min tur?

Jag sitter här och är nervös, pirrig och förhoppningsfull.
Det finns något som jag kämpat med i några dagar, eller ja veckor. I dag såg jag något form av ljus i tunnel för en stund. Så jag önskar att ni håller tummarna för mig oxå nu.
Det skulle betyda väldigt mycket för mig och Johan för den delen.
Så jag hoppas och hoppas.
Men det återkommer jag om.

Vi var på allmänlydnadskurs hela familjen och oboy var kul det var att se Johans min och förvåning när Roger gjorde sin "magi". Det där kommer att bli väldigt bra!
Även spårkursen var kul igår och jag fick ett nytt tänk inför att jag ska lägga spår på söndag. Jag läääängtar!

Jag har inte gjort något idag mer än reflekterat över livet och framtiden.
Vad som är nu och vad som komma skall.

Om telefonen ändå så kunde ringa nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar