torsdag 1 mars 2012

Vårkänslor som så många andra

Vilken dag vi har!
Hej våren och välkommen! Du får gärna stanna nu..helst fram till sommaren tar över....snälla?

Mamma och min moster V kom hit idag och fikade och myste lite. Vi ringde även över svärmor så hon fick lite semla... första i år och oj vad jag har läääängtat! Gott var det!
Jag fick hem lite grejer från mamma som ska pryda hemmet. Vill ni se?
Det var första gången moster V var här och jag fick tulpaner..vad jag älskar tulpaner!

Jag ska följa med Johans syster och titta på en cockerspanieltik på 4år och det ska bli spännande. Dom har haft lite tråkigheter i sin flock och behöver en ny medlem, då dom har en valp så är inte en ny något alternativ. Tycker det är sunt. Jag skulle kunna ta hem en äldre och när jag skulle skaffa hund för några år sedan var en valp inget alternativ faktiskt. Tyvärr hände lite med mitt dåvarande jobb och jag var själv så jag la planerna motvilligt på hyllan så länge. Idag är jag glad för det, nu har jag ju min Sture istället.

Åhh va jag önskar att jag hade en kamera nu inför våren och sommaren.


Saftkannan fick jag idag också av mamma, den är ljusblå och inte turkos egentligen (Bry er inte om bakgrunden tvhyllan ska upp närsomhelst)



Den här låten gör så att jag längtar till sommaren.....den får mig att minnas 2007....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar