lördag 17 mars 2012

Tuttar och drömmar

Jag la upp den här bilden igår på facebook:



Och gisses vad folk frågat om dom får se mina tuttar eller: Snygga tuttar.
Detta är då Johans verk (ja jag skyller på honom och nej inget snuskigt) Det är sedan i tisdags när vi var på skjutbanan. Johan såg att bössan låg fel och han såg det. Men han tyckte att jag skulle lära mig på detta sättet....(ja jag tror allt han har lite skuldkänslor). Det ser dock värre ut än vad det är, man behöver bara peta på mig så får jag blåmärke.

Vi hade FHM som gästade oss idag med Gogotjejer och sådär...och gissa om jag blev paff när December var en av dom. Vi jobbade för L.O Smith på spritmässan tillsammans och hon är den snyggaste glamourtjejen jag träffat på.
Hon fick mig att drömma tillbaka till eventlivet igen. Jag vill bara färga håret svart och sätta i mitt löshår och ha kul!

Titt så snygg jag va:
 

Jaha nu ska jag vara överväga om jag vågar.... hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar