onsdag 21 mars 2012

Full rulle!

Nästa vecka blir det verkligen full fart på riktigt och det är såhär det kommer se ut närmsta 5-10 veckorna:
Måndag: Allmänlydnadskurs för Roger Ohlsson i Vimmerby med Zita och Sture tillsammans med Johan
Tisdag: Viltspårkurs för Mats Mikaelsson i Sävsjö med Sture tillsammans med Åsa och Zelma
Onsdag: Jobbkväll
Torsdag: Jobbkväll
Fredag: Jobbkväll
Lördag: Skjutövning plus jobbkväll
Söndag: Träff med spårgruppen

Tur jag har hela dagarna på mig att hinna med hemmet, träna hundarna på det vi lärt oss och laga mat.
Full fart och så kul!

Om jag får ledigt vecka 29 så åker Sture och jag till Västervik för 4 dagars kurs för Lisa Björkgren. Där ska vi få inblick i klicker, rallylydnad, lydnad och aktivering.
Drömmen är få att åka på kurs här: http://pk-eftersok.dinstudio.se/text1_11.html
Eller få och få, ha pengar till det... men jag hoppas på det tills nästa år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar